Je eigen krant maken!

2/3

Druk je krant af en deel hem uit!

Stuur je krant door naar anderen

4/5

Het weer
Zon en wolken
Temp: 22 C
Wind: N3
Dinsdag 27 Maart 2018 | zelfkrantmaken.be , je eigen krant maken, sinds 2008 | Gratis editie

Kamperen in westende

Kamperen in westende met vrienden
door Lesley De Weerdt
WESTENDE- paar dagen voor da we gingen vertrekken gingen we ons voorbereiden en klaarmaken en alles na zien da we alles hadden enzo.
eerste dag voor dat we vertrokken spraken we af en gingen we alles na kijken dat we alles hadden of niet en als we alles hadden gingen we ons klaarmaken om te vertrekken
de dag da we gingen vertrekken hadden we paar keer gestopt bij de tankstation voor wat te eten en te drinken en we waren ongeveer 1u30min onderweg.
sommige deden een dutje in de auto
en anderen gingen wat muziek afspelen via de radio toen we in westende aankwamen gingen we eerst het plekje zoeken en zien waar het was.
toen we het vonden gingen we onze auto opzij zetten en gingen we even over het strand gaan en kijken hoe mooi het was.
Toen we daar aankwamen hadden we het eerst geregeld en betaald waar we gingen kamperen in de kampeer terrein.
en da we alles hadden betaald gingen we de auto op het terreintje zetten zodat we alles konden uitladen en alles op de grond konden leggen.
na dat we alles uit de auto hadden gedaan dan hadden we eerst de auto opzij gedaan zodat we ons konden voorbereiden voor de tenten in elkaar konden zetten
We hadden de tenten neergezet het was stevig en gingen we de party tent zetten maar het was een hevige wind dus was geen goed plan omdat te zetten dus we gingen die neerzetten en de wind blies de party tent weg en was de buizen gebogen/gebroken dus we konden de party tent weggooien.
toen we alle tenten hadden neer gezet gingen we onze spullen erin doen en gingen we alles klaarzetten voor de volgende dag

Kampeerdag 2-3

door Lesley De Weerdt
De 2de dag werden we wakker het eerste wat wij deden is naar het huisje gaan en ons douchen en onze tandenpoetsen zodat we fris en fruitig naar buiten konden gaan en naar de zee konden gaan en na dat we ons hebben opgefrist gingen we ons klaarmaken en omkleden in een zomerkledij omdat het zeer warm was op die dag dus gingen we naar de zee toen we er aan kwamen was het zeer druk op het strand.
Het eerste wat we deden is wat rond zien en wat en waar alles zat van winkels etc.
We waren van Westenden naar Oostende gewandeld en gingen we daarna naar de Panos voor wat te eten en te drinken.
Nadat we hadden gedronken en gegeten gingen we naar het strand en gingen we wat chillen op strand en na dat gingen we terug naar onze tenten.
de 3de dag hadden we niet veel gedaan we gingen opstaan.. opfrissen.. en daarna gingen we zwemmen in het zwembad op het terrein van de kamping was zeer goed water en goed zwembad en niet te druk en niet de rustig het was goed.
en daarna gingen we naar de winkel voor wa eten en drinken zodat we s'avonds konden eten.
Zwembad Kamping Westende
DAG 3- en daarna gingen we naar het strand voor wat plezier gingen we wa liggen in het zand met wat muziek en sprongen we wat in de zee en gingen daarna terug een wandeling maken door de dijken heen.
En dan gingen we terug naar onze tenten en gingen we avonds eten en daarna nog wat met ze allen bij de tenten gezeten met een pintje en kampvuurtje
was zeer gezellig.
en daarna gingen we allemaal slapen
DAG 4- op de 4de dag gingen we terug naar de zee omdat het zeer warm was en gingen we op strand liggen voor een kleurtje te krijgen.
en gingen we wat voetballen en volleyballen ofzo iets.
Na dat gingen we naar een restaurantje voor middags wat te eten en te drinken.
Daarna gingen we nog naar de zee terug wat voetballen enzo.

Allerlaatstedag 6

door Lesley De Weerdt
Op de laatste dag gingen we ons TERUG opfrissen ja duh elke dag.
En daarna gingen we voor het laatst naar het zwembad wat springen en chillen in het zwembad en daarna gingen we naar de zee voor de laatste keer was zeer gezellig en daarna gingen we terug naar de kamping onze tenten terug in de auto doen enzo en dan toen we alles in de auto hadden gedaan gingen we naar de receptie en gingen we alles afgeven en zeggen dat we weg gingen en toen gingen we naar huis en kwamen we allemaal thuis.

Kampeerdag 4-5

door Lesley De Weerdt
Dan gingen we naar onze tenten een pintje drinken en wat muziek aanzetten we hadden op deze dag best veel gedaan op het strand.
op de 5de dag.
Wij hadden op de 5de dag best veel gedaan
wij hadden TERUG opgestaan wat opgefrist en ons ingesmeerd voor tegen de zon zodat we ons niet gingen verbranden
We gingen dan eventjes in het zwembad wat chillen en wat spelen en gezellig zwemmen en wat plezier maken.
Daarna na het zwemmen gingen we eerst langs een parkje
waar een "soort" Aziatische
stadje was was best mooi om te zien.
We gingen rustig door dat parkje heen en was best rustig om naar te kijken het was ergens in Oostende.
Daarna gingen we terug naar het strand en gingen we een avondje "drinken" was een beetje uit de hand gelopen want we waren allemaal zat.
maar het was een gezellige avondje
en gingen we daarna rond de tenten zitten en gingen we wat muziek luisteren